Logo: Deutsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung

Forschung

Publikationendatenbank

Treffer anzeigen

Autor:
Pammer-Schindler, Viktoria (Hrsg.); Pérez-Sanagustín, Mar (Hrsg.); Drachsler, Hendrik (Hrsg.); Elferink, Raymond (Hrsg.); Scheffel, Maren (Hrsg.):

Titel:
Lifelong technology-enhanced learning
13th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2018, Leeds, UK, September 3-5, 2018, proceedings

Quelle:
Cham : Springer (2018) , 667

Serie:
Lecture Notes in Computer Science, 11082

URL des Volltextes:
https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-319-98572-5

Sprache:
Englisch

Dokumenttyp:
2. Herausgeberschaft; Sammelband (keine besondere Kategorie)

Schlagwörter:
Lebenslanges Lernen, Mediennutzung, Computerunterstütztes Lernen, Medienwirkung, Medieneinsatz, Individualisierung, Lernen, Spielerisches Lernen, Kooperation, Tagung, Europa, Leeds


Abstract(original):
This book constitutes the proceedings of the 13th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2018, held in Leeds, UK, in September 2018. [...] This year, the European Conference on Technology-Enhanced Learning (EC-TEL) will engage researchers, practitioners, educational developers, entrepreneurs and policy makers in a joint discussion on how to put science, technology and practice at the service of learning to embrace these challenges on the topic: Lifelong technology enhanced learning: Dealing with the complexity of 21st century challenges. (DIPF/Orig.)


DIPF-Abteilung:
Informationszentrum Bildung

Notizen:

zuletzt verändert: 11.11.2016