DIPF database of publications

Detailansicht Treffer

DIPF database of publications

Show results

Author
Brod, Garvin:

Title:
How to select the best learning strategies for children
Consider age and individual differences

Source:
Zürich : Jacobs Foundation (2020)

URL of full text:
https://bold.expert/how-to-select-the-best-learning-strategies-for-children/

Language:
Englisch

Document type
5. Arbeits- und Diskussionspapiere; Arbeits- und Diskussionspapier (keine besondere Kategorie)

Schlagwörter:
Adaptiver Unterricht, Kind, Kognition, Kognitive Entwicklung, Individueller Unterschied, Neurowissenschaften, Pädagogische Psychologie, Pädagoge, Führungsposition, Heterogenität, Implizites Wissen, Individualität, Lernen, Variabilität, Strategie, Lebenslanges Lernen, Erinnerung, Hirnfunktion, Bildung, Pädagogik, Schlussfolgerung, Kompetenz, Lernforschung, Lehrer, Unterricht


Abstract(original):
Should teachers use different strategies depending on their students' age? While the answer to this question may be obvious for educators, it is surprisingly obscure in educational research.


DIPF-Departments:
Education and Human Development

Notes: