Search results in the DIPF database of publications

your request:

(Schlagwörter: ARBEITSBEDINGUNGEN )


results per page

 

1-11 of 11
 
Dicke, Theresa; Holzberger, Doris; Kunina-Habenicht, Olga; Linninger, Christina; Schulze-Stocker, Franziska; Seidel, Tina; Terhart, Ewald; Leutner, Detlev; Kunter, Mareike:
"Doppelter Praxisschock" auf dem Weg ins Lehramt?
In: Psychologie in Erziehung und Unterricht, 63 (2016) 4 , 244-257
He, Jia; Vijver, Fons J. R. van de:
Effects of a general response style on cross-cultural comparisons
In: Public Opinion Quarterly, 79 (2015) S1 , 267-290
Völkerling, Andrea:
Institutionelle Rahmenbedingungen früher Bildung im Spiegel des Deutschen Bildungsservers
In: Frühe Bildung, 4 (2015) 2 , 117-119
Brauckmann, Stefan:
Zwischen erweiterten Rechten und Pflichten
In: Schulmanagement, 18 (2014) 3 , 22-24
Füssel, Hans-Peter; Beckmann, Johan:
The labour rights of educators in South Africa and Germany and quality education
In: De Jure, 46 (2013) 2 , 557-582
Weishaupt, Horst; Huth, Radoslaw:
Systematisierung der Lehrerforschung und Verbesserung ihrer Datenbasis
Bonn : BMBF (2012) , 186
Brauckmann, Stefan; Pashiardis, Petros:
A validation study of the leadership styles of a holistic leadership theoretical framework
In: Journal for Educational Research [Taiwan], (2011) 206 , 112- 118
Brauckmann, Stefan; Pashiardis, Petros:
A validation study of the leadership styles of a holistic leadership theoretical framework
In: International Journal of Educational Management, 25 (2011) 1 , 11-32
Brauckmann, Stefan; Pashiardis, Petros:
Von PISA zu LISA
In: SchulVerwaltung. Ausgabe Hessen und Rheinland-Pfalz, 15 (2010) 5 , 159-162
Elloumi-Link, Brigitte (Red.):
Erzieher: Zum Streik 2009.
Frankfurt a.M. : DIPF (2009)
Radisch, Falk; Steinert, Brigitte:
Schulische Rahmenbedingungen im internationalen Vergleich.
In: Bos, Wilfried u.a. (Hrsg.): IGLU. Vertiefende Analysen zu Leseverständnis Münster i.W. : Waxmann (2005) , S. 159-186
 

Please note:
Only the marked records of a given site will be displayed or transferred.

Export the marked results of the current page

Fields:
 
Format: