Logo: Deutsches Institut für Internationale Pädagogische Forschung

Forschung

Publikationendatenbank

Treffer anzeigen

Autor:
Zesch, Torsten; Levy, Omer; Gurevych, Iryna; Dagan, Ido:

Titel:
UKP-BIU
Similarity and entailment metrics for student response analysis

Quelle:
In: Association for Computational Linguistics (Hrsg.): Proceedings of the 7th International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval 2013), in conjunction with the 2nd Joint Conference on Lexical and Computational Semantics (*SEM 2013) Stroudsburg, Pa. : Association for Computational Linguistics (2013) , 285-289

URL des Volltextes:
https://www.ukp.tu-darmstadt.de/fileadmin/user_upload/Group_UKP/publikationen/2013/S13-2048.pdf

Sprache:
Englisch

Dokumenttyp:
4. Beiträge in Sammelwerken; Tagungsband/Konferenzbeitrag/Proceedings

Schlagwörter:
Antwort, Automatisierung, Computerunterstütztes Verfahren, Evaluation, Messverfahren, Qualität, Schülerleistungstest, Semantik, Textanalyse


Abstract(original):
Our system combines text similarity measures with a textual entailment system. In the main task, we focused on the influence of lexicalized versus unlexicalized features, and how they affect performance on unseen questions and domains. We also participated in the pilot partial entailment task, where our system significantly outperforms a strong baseline.


DIPF-Abteilung:
Informationszentrum Bildung

Notizen:

zuletzt verändert: 11.11.2016